Tudom, hogy a Mango irányt váltott, és már nem az elegáns ruhácskákra koncentrál, hanem az Inditexhez és a H&M-hez hasonlóan a fiatalos külsőt helyezi előtérbe. Hogy a megszokás miatt, vagy még mindig valóban ezek a legmegkapóbb darabjaik, én továbbra is a ruháik között találok olyat, amit szívesen meg- és felvennék irodába vagy rendezvényre.

5995.jpg

Irodába csak blézerrel hordható, de végre egy mintás ruha, ami nekem is tetszik, és nagyon jó természetes színei vannak, az ára pedig meglepően alacsony.

6995.jpg

Kicsit merész a hátkivágás, de szerintem még pont belefér. Mondjuk mivel hosszúujjú inkább tavaszi-őszi, mint nyári darab.

8995.jpg

Kis fekete.

7995.jpg

Ingruha. Ugyanez a fazon rövid ujjúként szerepelt már a tavalyi kollekcióban, akkor sajnos már nem kaptam a méretemben ,úgyhogy mindenképpen megnézem.

Basicek minden féle színben:

12995.jpg9995 kek.jpg12995 piros.jpg

9995.jpg

És a zöld csoda. Idén is hívatalos vagyok esküvőre, és mindig komoly fejtörést okoz, hogy mit vegyek fel. Hát jelen esetben, azt hiszem ez lesz a nyerő.



A bejegyzés trackback címe:

https://irodistadivat.blog.hu/api/trackback/id/tr965290773

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása