Áprilisban és októberben mindenki a Glamour napokat várja, nem volt ez idén sem másképp. Idő hiányában azonban én csak a biztosra mentem, a Mangoba. Valószínűleg abszolút csúcsidőt fogtam ki a szombat délelőtti vásárlással, de barátnővel voltam, úgyh a próbafülkéhez kígyózó sor nem is tűnt olyan hosszú várakozásnak. A kasszánál annál inkább, mert abban a pár percben találtam még egy karkötőt és egy kendőt. De sikerült végre vennem egy drapp zakót, amit mintha rám szabtak volna és azt a cluthot, amivel már hónapok óta szemezek. Utóbbit az esti buliban ki is lett próbálva. A karkötőt pedig ma az irodába vettem fel, a tavalyi kollekcióból van már ugyanebből az anyagból nyakláncom, tökéletes együtt. 

Mango_3.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://irodistadivat.blog.hu/api/trackback/id/tr15223265

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása