Nem igazán szoktam a Tally Weijl-ben vásárolni, és a reklámaik, kirakatuk alapján úgy gondolom, nem is én vagyok a célközönség. De néha-néha amikor betévedek hozzájuk, veszem 1-1 darabot náluk, ezért gondoltam megnézem hátha most is akad olyan, amit munkába felvennék.

Nem lesz túl hosszú a bejegyzés, eg ruhát és egy nyakláncot találtam. A ruha beleillik a mostani geometriai mintás divatba, és még fekete-fehér is. A brandtől meglepő módon, nem túl mély a kivágása, de kérdés, hogy felvéve milyen hosszú, és hogy ez a minta nem szélesít-e? Fel kell próbálni, hátha jó. A nyaklánccal kapcsolatban, annyit, hogy imádom a szöveges nyakláncokat, fülbevalókat, nem mondom, hogy jelentéstől függetlenül, de ezek még nálam beleférnek a jópofa, hordható kategóriába. 

tally 1.jpg

tally2.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://irodistadivat.blog.hu/api/trackback/id/tr865042556

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása