Az 1977-es Woody Allen film nem csak párkapcsolati szempontból klasszikus, hanem Annie öltözékeivel is stílust termetett. A maszkulin megjelenés: bő nadrágok, férfias ingek, nyakkendő, kalap, szövet és kötött mellények és nyakkendő - ezek mind mind Annie Hall, a bolondos new yorki nő stílusjegyei. Mindig is imádtam ezeket a darabokat, van nagyon bő nadrágom, szürke kalapom, megszámlálhatatlan ingem, egy csíkos öltönymellényem és egy fekete női nyakkendőm is. A filmet ugyan tavaly láttam először, de a divatba már annyira beleépültek ezek az elemek, hogy én ismeretlenül is az Annie Hall stílus rajongója voltam. Amikor ezekben a szerelésekben jelentem meg tituláltak jazz énekesnek, bohémnek, de mindig valami művészethez kapcsoltak (Annie a filmben fotózik, énekel és modern költészetről tanul). Mára pedig a munkahelyemre is felöltöttem ezt a stílust, hiszen megfelelő anyagokkal, színekkel és kiegészítőkkel teljesen jó irodai szerelés, a modern férfias nő Budapesten.

Annie-Hall-23.jpg

annie-hall.jpg

annie-hall-4.jpg

AnnieKreeft.jpg

annie-hall(2).jpg

1977_annie_hall.jpg

Annie Hall sokszor megihlette már a sztárokat és divatvilágot is:

ZZ+(3).jpgSienna Miller, Kate Moss and Rachel Bilson

vouge 2010 sept.jpg

annie+hall+paris+2.jpg2009 Vouge Paris

H&M 2010 ősz.jpgH&M 2010 őszi kollekció

London's you magazine 2011.jpgLondon's You magazin 2011

how+to+get+the+annie+hall+look.jpgA ruhák mellett olyan kiegészítők is ikonikusak lettek, mint Annie teniszütője, fényképezőgépe és bogár autója.

A bejegyzés trackback címe:

https://irodistadivat.blog.hu/api/trackback/id/tr984931150

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása