A Daily mail írása "Suited and Loubouted" címmel jelent meg, ami Christian Louboutin nem éppen olcsó lábbelijeire utal. Egy kutatás szerint a nőknek az üzleti célok és bónuszok elérésénél fontosabb az, hogy jól nézzenek ki a munkahelyükön.

louboutin.jpg

A versengő öltözködés egyre terjed a munkahelyeken, és az utóbbi időben az iroda kifutóvá változott, ami a hölgyeknek évi 4000 fontjába (1.400.000 forint) fáj. Több mint 2/3-uk úgy érzi nagy rajtuk a nyomás, hogy a megfelelően öltözzenek fel, hiszen ezzel tudják felhívni magukra a figyelmet, kitűnni a többiek közül. Fizetésük 18%-át, majdnem ötödét költik a munkahelyi gardróbjukra.

Minden negyedik nő azt mondta, hogy tudatosan változtatott öltözködési szokásain, hogy versenyre keljen kollégáival, és 60%-uk vásárolt már új ruhát, hogy segítse további karrierjét. Mindez nem véletlen, a nők fele elismerte, hogy a női munkatársaikat aszerint ítélik meg, hogy mit viselnek az irodában, és 1/3-uk aggódik azon, hogy túl gyakran viseli ugyanazt a ruhát. Gondoljunk csak az Ördög Pradat visel című filmre, ahol a mindenki kibeszélte a nem divatosan öltözködő kolléganőt, amíg az fel nem vett egy Gucci csizmát.

the-devil-wears-prada_1.jpg

A Brother UK Marketing and Communications kutatása megmutatta, hogy mennyire fontos az irodai megjelenés, és hogy a nők tudatosan használják az öltözködést, az előrejutás eszközeként.

A bejegyzés trackback címe:

https://irodistadivat.blog.hu/api/trackback/id/tr284906518

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása