Bár az ablakon kinézve hótorlaszokat látunk, a H&M már virágos és eperszínű tavaszias darabokat ajánl azoknak a vásárlóinak, akik elegánsan szeretnének öltözködni, és hát mi, irodisták ilyenek vagyunk.

A fekete-fehér szigorú business look mellett élénk színek jellemzik a kollekciót, a már említett eperszín, zöld és halvány sárga. A színes zakók, és a ceruzaszoknya még mindig sláger, ezekkel nem lőhetünk mellé. Nekem a szürke szoknya és a sárga ing még mindig nagy favoritom, ahogy azt egy korábbi bejegyzésemben már írtam. Bőrszoknyát nagyon régóta keresek, de ez nekem még mindig túl rövid. A bőr és a rövidszoknya egyszerre már túl szexi munkába. Hosszabb fazon meg valahogy senki sem akar gyártani. A kollekcióban nekem egy dolog furcsa, mind a zakók, mind a pólók és a pulóverek háromnegyedes ujjúak. Egy zakó vagy egy pulcsi funkcióját inkább hosszú ujjúként tudja megfelelően betölteni, szerintem.. 

hundm1.jpg

hundm3.jpg

hundm8.jpg

hundm2.jpg

hundm4_1.jpg

hundm5_1.jpg

hundm6_1.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://irodistadivat.blog.hu/api/trackback/id/tr145019179

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása