Még mindig tart a leárazás, így hétvégén a Váci utcai Mango felé vettem az irányt. Itt végre irodába is horható darabokra leltem. 

A fényes kék topnak bár a hátkivágása kicsit nagyobb, de a bősége és az anyaga miatt tökéletes office-darab, krémszínű ceruzaszoknyával párosítva. (2.495Ft) Mostanában reggelente szívesebben vennék fel ruhát, csak belebújnék, és már kész is lennék. Sajnos, csak nyári ruhákból van komolyabb készletem, ezért most olyanokat keresek, amik télen is hordhatóak. Ebből is a kék árnyalat lett a nyerő, de csak azért mert feketét nem akartam, a piros pedig túl rikító volt. A ruha bő, de nem alaktalan, és nagyon kényelmes. Mivel nem vagyok modell magasságú, az én lábamból többet takar, a hátán levő kivágás pedig még pont belefér. (3.295Ft)

Asymmetric loose-fit tank topBow straight-cut dress

Bár kabátból nem szenvedek hiányt, a lenti kabát piros kiadása mégis megdobogtatta a szívemet. Pont nemrég gondolkodtam azon, hogy hiába szeretem a téli kabátomat, nem jó, hogy emiatt folyton egy nagy feketeségben járok az utcán, és olyan jó lenne egy piros vagy bordó kabát. Ez pedig annyira szép és elegáns, hogy nem tudtam nem megvenni. Valószínűleg csak olyan napokon fogom hordani, ha nem esik vagy ha tudom, hogy autóval megyek. Praktikusság? (7.995Ft)

Double breasted jacket

És bár az új kollekció mellett egyelőre próbáltam csukott szemmel elhaladni (én vagyok az a bolond, aki régen a leárazás idején mindig az új kollekció darabjait vette meg), ezt a "Fashion Maniac" feliartú pólót nem tudtam nem észrevenni. Még nem vettem meg, mert nem nagyon szeretem a feliratos pólókat, és remélem enélkül is látszik rajtam, hogy szeretek öltözködni.(2.595Ft)

Message t-shirt

A bejegyzés trackback címe:

https://irodistadivat.blog.hu/api/trackback/id/tr695030253

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása