Nagy rajongója vagyok a hazai divattervezőknek. Van Nanushka, Imogen, Je Suis Belle, Nubu és egy USE Hello you ruhadarabom is. A tervezői ruhák általában drágábbak az átlagnál, ezért mindig nagyon figyelem a leértékeléseket. 

Amikor Facebbokon megláttam, hogy a USE Szervita téri showroomjában Karácsonyi nagytakarítás néven a régebbi mintakollekciók darabjai 70-80% kedvezménnyel vásárolhatók meg, tudtam, hogy muszáj elmennem. Hétfőn kezdődött, viszont aznap nem értem rá, így csak kedden tudtam válogatni az addigra igencsak megüresedett fogasok között. Találtam egy nagyon érdekes szabású szoknyát, amiből sajnos a kékbe sehogy sem tudtam beleférni, de világosszürkében találtam megfelelő méretet. Amikor kisétáltam a tükör elé a fekete garbó, magas derekú világosszürke szoknyában, láttam, hogy ez a végzet, mintha nekem készült volna. Az árát pedig nem akartam elhinni, 4000Ft-ba került! Ma fel is vettem az új szerzeményemet az irodába egy egyszerű fekete hosszú ujjúval, álomszép.

Pontosan ennek a szoknyának a képét nem találtam meg a honlapjukon, de ilyesmi fazonú:

use szoknya.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://irodistadivat.blog.hu/api/trackback/id/tr664961041

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása