Mindig is arról álmodoztam, hogy olyan gardrób szobám lesz, mint Carrie Bradshaw-nak a Szex és New York-ban. A régi lakásban beépített szekrényem volt, amit az évek során teljesen magamra alakítottam, az ajtókat lecseréltem, és a polcok helyett akasztókat terveztem bele, IKEA-ban megszereztem, méretre vágattam, és a ruháim színek és formák szerint rendben lógtak benne. Aztán elköltöztem, és a beépített szekrény nem költöztethető, így az új helyen otthagyott ruhásszekrénnyel kellett megbarátkoznom. Az addigi nagy akasztófelületem, kb a felére csökkent azáltal, hogy ebben csak egy sín van. A költözés persze selejtezésre is alkalmat adott, de még így is hónapokra le kellett tiltanom magam a ruhavásárlásról, mert egyszerűen nem fért több a szekrénybe. (Itt jegyezném meg, hogy szerintem teljesen átlagos ruhamennyiséggel rendelkezem!) Tegnapelőtt találtam valamit, ami megoldást jelenthet a problémára, a Tchibo helytakarékos vállfái.

vállfa.jpg

Tegnapra megérett bennem a döntés, elmentem az üzletbe, és be is szereztem egyet a szoknyáimnak, egyet pedig fölsőknek. Otthon aztán ráakasztgattam a megfelelő ruhadarabokat. A szoknyákat amúgy is duplán szoktam akasztani, így erre az ügyes szerkezetre 8, azaz nyolc darab szoknyát lógattam fel. A fölsőknél nem tudtam ennyire trükközni, de 3 vállfányi helyet így is felszabadított. Maximális elégedettség, lehet újra ruhát venni! :)

Használatban a helytakarékos vállfák:

vállfa2.jpg

vállfa1.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://irodistadivat.blog.hu/api/trackback/id/tr605054504

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Heidi04 2014.02.05. 13:30:35

Szia! Érdekelne, hogy beváltak-e a vállfák hosszú távon? Még most is szereted őket, szépek és jók?

irodistadivat 2014.02.05. 13:41:08

@Heidi04: Szia! Igen, jól funkcionálnak, de érdemes inkább azokat a darabokat ráaggatni, amiket ritkábban hordasz, mert ezek a helytakarékos vállfák a több ruha miatt nehezebbek, és nehezebben is mozgathatók.

Heidi04 2014.02.05. 13:51:11

Az a bajom, hogy nekünk egy darab szekrényünk lesz, ami 40 cm mély. Tehát szemből lesznek beakasztva a ruhák, és hát nem fog sok beférni... Köszönöm a válaszod, még meggondolom! :)
süti beállítások módosítása