A nyári Sample Sale alkalmával ezt a szépséges fehér ruhát választottam, ami volt már rajtam munkában, rendezvényen és nyaraláson is, és mindenhol megdícsérték különlegességét. A képen talán nem annyira látszik, de az egyik oldalon van válla a másik oldalon pedig csak egy megköthető masni, és zsebes! :) Ja és 8000Ft-ra volt leértékelve.

jsb.jpg

A mostani Sale leírása szerint a korábbi darabokból és a fiú kollekcióból minden 1500 - 3000 - 5000 - 8000 - 10000 - 15000 Ft. Egyes kiegészítők, ékszerek, sálak, sapkák, táskák pedig -10-20-50% kedvezménnyel kaphatóak. 

Nem kérdés, tegnap munka után az első utam hozzájuk vezetett, és persze most sem távoztam üres kézzel! Egy rózsaszín (lazac) ruhával lettem gazdagabb, és mindössze 5000Ft-tal szegényebb. A ruha érdekessége a hátkivágása, ami meglehetősen szexissé teszi. A szoknyahossz szerencsére megfelelő így pulcsival, boleróval vagy nyáron egy begombolatlan inggel irodába is hordható. Ma fel is vettem, és kolléganőm nem győzte csodálni a színét, igazán különleges darab!

jsb2.jpg(az öv nem tartozik hozzá, így ezen a képen nem látszik a természetes esése)

Helyszín:

Budapest, V. Ferenciek tere 11.

Niytvatartás:

2013. január 3-4-5. 14.00-19.00
(csütörtök, péntek, szombat)

A Sample sale egész hétre meghosszabbítva, január 11-ig várja a lelkes divatrajongókat!

Siessetek!

A bejegyzés trackback címe:

https://irodistadivat.blog.hu/api/trackback/id/tr934998041

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása